نوشته شده توسط : Kashani

 

منظور از بیمه ثالث وسایل نقلیه چیست؟

هر روز شاهد تولید اتومبیل های بیشتری توسط خودروسازان هستیم که این خودروها وارد بازار می شوند و اشخاص جامعه اقدام به خرید آنها می نمایند. با این حال آیا می دانید که خودروها نیز همچون انسان ها نیاز به بیمه دارند؟ برای این که بتوان علاوه بر حفظ سلامت راننده خودرو، سلامت سرنشینان خودرو را نیز تامین کرد، باید اقدام به بیمه ثالث خودرو نمود. در اصل سه نوع بیمه برای خودرو استفاده می شود که هر یک از مزایای خاص خود برخوردار هستند.

بیمه شخص ثالث، بیمه حوادث رانندگی و بیمه بدنه، سه بیمه مهم و لازم برای افرادی است که از خودروی شخصی برخوردار هستند. با استفاده از بیمه ثالث و بدنه می توان به خودرو برای رانندگی اطمینان بیشتری داشت. در اصل بیمه شخص ثالث را باید از جمله بیمه های اجباری بیان کنیم که برای محافظت از جان سرنشینان خودرو لازم و ضروری است. در حالی که بیمه بدنه اختیاری بوده و راننده خودرو در صورت تمایل می تواند از این بیمه استفاده کند. 

بیمه ثالث ایران

پوشش دهی بیمه ثالث در حوادث 

بیمه شخص ثالث بسیاری از حوادث رانندگی را پوشش می دهد. افرادی که برای خودروی خود بیمه شخص ثالث تهیه می کنند، می توانند در زمان بروز آتش سوزی خودرو، آسیب دیدن سرنشینان خودرو در تصادفات رانندگی، سرقت خودرو، حوادث رانندگی و از بیمه خسارت را دریافت کرده و جبران نمایند. بدون تردید بیمه بودن خودرو می تواند میزان خسارات وارد شده در هر یک از این حوادث را کاهش دهد. 

این نکته را در نظر داشته باشید که تمام اشخاصی که در یک حادثه رانندگی حضور دارند و در پی این حادثه زیان جانی و مالی می بینند، تحت پوشش بیمه ثالثبوده و این بیمه تمام هزینه های خسارت خودرو، هزینه های درمان و هزینه فوت را می پردازد. از این رو داشتن بیمه شخص ثالث برای خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

مطالب مفید دیگر:

بیمه ثالث بیمه ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایرن

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()